Nyårsafton?

2013-12-31 @ 17:25:05
Förmodligen kommer de flesta tro jag är galen. Men ja jag har dragit mitt arsle ner till gymmet för att träna, På nyårsafton. Men det är väl vilken dag som helst? Spelar ingen roll för mig vilken dag jag tränar på. Känner jag för att träna så gör jag det om det inte är något annat som kommit ivägen. Finns det tid och möjlighet så gör jag det. Det kan inte bli enklare än så.
 
Varför tror du jag pratar om inställning, vilja och tro? Inställningen är allt. Du måste vara mentalt förberedd och om du tänker i ditt lilla huvud, att det kommer vara jobbigt så kan du ge dig fan på att det kommer vara jobbigt. Det är ju här det mentala med inställning och allt kommer in. Du måste få in i skallen att du är stark, du orkar och du kan, bara du vill. Det är nu du har chansen att visa vem du egentligen är och vad du vill. Man måste ge allt för det man verkligen vill. Du kan acceptera att situationen är som den är och gå därifrån, eller så visar du lite pannben och vilja och krossar allt i din väg. Du måste kämpa för att nå ditt mål, du kan inte tro att du kan sätta dig i soffan, i tron om att ett sexpack med feta biceps och en bred ryggtavla kommer att hoppa upp i ansiktet på dig bara för att du vill ha det. Du måste kämpa och slita för det du vill åstadkomma. Men det fungerar inte om du inte har den rätta inställningen. Du måste tro på dig själv, tro att du har förmågan att uppnå det du vill.
 
Gott nytt år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: