New in!

2014-07-03 @ 22:26:01
Laddade på förra veckan med lite tillskott, såsom aminosyror och kreatin. Nu när jag börjat med kreatin igen så hoppas jag styrkan går uppåt lite bättre och samtidigt att vikten stegrar. Försöker dricka så mycket vatten jag kan om dagarna. Sen jag började med kreatin(Lördags) så har jag i alla fall fått i mig 3-4 liter vatten per dag. Börjar känna mig rätt blaskig. Undviker även så mycket vätskedrivande tillskott och annat, som möjligt. Det går lite segt nu i början men krigar på. Har blivit dålig uppdatering nu igen men har inte riktigt haft varken lusten eller orken till att skriva något. Har inte haft något direkt vettigt. Jobbar hela dagarna och sen bär det av till gymmet, hem och kasta i sig lite mat sen är det inte mycket tid över. Gör i ordning allt inför jobbet varje kväll och sen behöver jag få ordentligt med sömn. Så tiden har bara dragit iväg och jag har inte lagt någon energi på att uppdatera. 20 dagar kvar tills vi åker till Cypern där jag ska försöka träna så mycket jag kan. Helst på morgnarna då det är lite svalare, men det visar sig.
 
Lite av det jag köpte i alla fall kommer här:
BCAA Xpress 700g, från Scitec Nutrition. Med smaken pink lemonade, ganska sur men ändå god. 7g bcaa per servering. 100 serveringar per burk om man bara kör en skopa, till ett riktigt bra pris. ett ord för denna produkt, KVALITÉ
 
 Amino Magic 500g, från Scitec Nutrition. Med smaken apple, här snackar vi riktigt god smak. 5 av 5 toasters på den smaken de kan jag lugnt säga. Bra innehåll och superbilligt pris för den produkten.
 
Grymt goda smaker på Scitec produkterna och riktigt bra kvalité enligt mig. Något för finsmakarna och för dom som vill ha lite krut i sina tillskott.
 
Creatine Monohydrate, från BMR Sports Nutrition. Löser sig väldans bra och kan inte riktigt bedömma någon effekt än men ska berätta senare när jag är klar med denna perioden med kreatin. Har inte mycket mer att säga om den här produkten men jag är nöjd.
 
Träningen går framåt, är lite trött om dagarna men det går väl för sig med lite vilja. Min kropp tycker inte om tungt nu när jag inte tränat så mycket för styrka på senaste tiden. Men det ska de bli ändring på nu när det är kreatin period. Mer fokus på styrka och tunga vikter! Dags att sova snart så peace out!
 
Bild nedan, på tillskotten jag köpte
 
Dagsformen
 
Huset på Cypern
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: