Sömnlösa nätter..

2014-06-18 @ 22:14:19
Träningen går som den ska, jag känner mig stark och explosiv i alla övningar. Men jag måste säga att jag sovit som en påse skit de senaste två nätterna. Alltid lagt mig i tid så jag kommer upp på morgnarna, men min kropp vägrar somna på kvällen så jag får inte riktigt den sömn jag behöver. Äsch, bättre lycka nästa gång. Anyway, kontakten finns där, pumpen kikar runt hörnet i början av passet och fokuset är på redan innan passet. Musklerna kramas åt i varje repetition och blodet strömmar igenom. Lurarna i och luvan på sen är det bara att köra. Du i din egen värld, låt ingen eller inget störa dig över huvudtaget.
 
Imorgon är det rygg med flickvännen som gäller, förhoppningsvis i alla fall. Om kroppen tillåter det då jag känt mig dålig i ett par dagar nu men sömnen har ju inte varit som den ska heller så de är bara att kriga på. En tung första övning och sen mosar vi på med lite högre reps, mer fokus på kontakt och pump.
 
Snart dags att fylla på med lite tillskott såsom BCAA, post-workout och ZMA. Har inte så mycket mer att säga eller prata om. Går lite halvsegt just nu men det kommer i sinom tid. Ska eventuellt försöka filma lite under ryggpasset imorgon och uppdatera lite mer sen. Upp och jobba imorgon så lite skönhetssömn tackar jag inte nej till.
 
(Bilden är från April 2014)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: