Gymkostbutiken + axlar

2014-03-23 @ 19:39:00
En del personer såg mig igår när jag jobbade på Gymkostbutiken. Pratade med många trevliga personer och hängde med Marko i butiken och bada i kosttillskott. Nej men det kändes riktigt bra och dom är grymt trevliga. Det tackar jag verkligen min sponsor för! Att dom inte bara vill sponsra mig utan även ha mig i butiken och arbeta då och då, när det behövs och det tackar jag verkligen inte nej till! Men som sagt så kom det in ett antal folk och handlade tillskott och pratade lite. Jag la även upp en bild på Instagram igår om att vi hade öppet mellan 10-15 och att jag var i butiken och jobbade. Det kommer även att komma in en del nya grejer inom en snar framtid såsom kläder, utrustning och tillskott så ta dig lite tid att kika in där någon dag på Stora gatan 23 och rensa hyllorna. Kommer att lägga upp på både Instagram och Facebook när jag är på GKB nästa gång och jobbar. Så nästa gång jag är där, kom in och hälsa!
 
Nu till gårdagens sena pass som blev axlar/traps. Frågade min polare Anton om han ville följa med och jag fick en rejäl push av han. Med lite pepp och vrål så gick det vägen. Styrkan ökar med myrsteg men det går framåt och fokuset var verkligen på topp! Antingen denna eller nästa vecka kommer jag att försöka ge mig på mitt PB i knäböj vilket är 110kg och det var ungefär 5 månader sen så jag borde ha ökat en del. Men det visar sig och det beror det helt på hur jag känner mig i kroppen. Allt måste sitta perfekt annars går det inte. Måste äta, vila och fokusera enormt mycket för att ska gå bra.
 
 
Bilderna nedan är från i lördags och detta är lite av vad vi har inne just nu men som sagt så fyller dom på mest hela tiden och köper även in nytt och tar åt sig kundernas önskemål. Hoppas alla får en bra kommande vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: