Känslan när man hittar tillbaka!

2014-03-05 @ 19:15:00
Styrkan är på plats, trycket skjuter i nya höjder och pumpen flödar. Det känns så sjukt j*vla bra, rent ut sagt! Har inte gått så bra nu under ungefär 2 veckors tid. Har aldrig vart något fel på motivationen för den finns alltid där. Men träningspassen har inte gått som jag önskat. Men igår fick det vara nog, bestämde mig för att gå in med skalle och inte ge upp! Återigen så gäller det att ha den rätta inställningen som jag har pratat om förut.
 
Gårdagens benpass krigades igenom med Paco och det var första gången på de här 2 veckorna som allt gick riktigt bra. Allt satt som det skulle, kontakten var sinnessjukt grym och plågan av smärta kom strax därefter. Det belönas idag med att inte kunna gå som folk. Ser ut som att man ska ta sina första steg i livet. Kunde heller inte gå så bra efter passet. Mina ben var så utmattade att jag la mig på golvet flera gånger under passet. För att inte tala om knäböjen som var passets andra övning. Efter sista setet så föll jag bara fram på knä och hängde mig över ställningen, haha det kändes verkligen som att något var påväg upp. Brutalt bra pass!
 
Har även varit förbi bästa sponsorn Gymkostbutiken idag och pratat med Marko. Alltid lika trevligt att kika in där. Handlade även lite tillskott såsom protein och multivitamin som sinade hemma i skåpet. Köpte även ZMB6 och lite proteinbars. Det jag handlade finns på bild nedan. Det blev 100% Whey Protein Professional från ScitecMultivitamin Mega Daily One från Scitec och även ZMB6 från Scitec. Sedan köpte jag några proteinbars från Nutramino, riktigt goda!
 
Gå gärna in på Gymkostbutikens Facebook-sida och tryck på "Gilla-knappen"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: