Ups and downs..

2014-09-30 @ 21:57:00
Det är nu du visar vem du egentligen är. Vad gör du är frågan? Har du någon jävlar anamma att visa vad fan du går för eller ger du upp och stänger av helt? Jag har en hyfsad nedåt kurva just nu, det är jag den första att erkänna. Känns riktigt förjävligt och inte är det roligt. Men jag ska fanimej stå på mina egna ben. Jag ska bevisa varenda människa att jag kan fortsätta, rakt igenom den där förbannade väggen som jag står framför. Jag ska mosa vartenda litet sandkorn i min väg.
 
Man slår i en platå lite då och då, men ta några steg bakåt och tänk på vart du är. Hur långt har du kommit? Vad har jag gjort för att komma hit? Hur ska jag göra för att ta mig ännu längre framåt? Jo, precis som jag sa, backa några steg, sen älgar du på allt vad du orkar för att mangla ner den där jävla väggen framför dig. Du måste ha inställningen och viljan att du ska klara det. Jobba med dig själv och hitta vem du är och vad du egentligen vill.
 
Som jag sa så går det inte så bra för tillfället. Jag känner mig sliten till och från, har ingen energi, får inget tryck och känner mig inte så stark för tillfället. Ena stunden mår jag så bra att jag känner mig på topp, andra stunden mår jag så skit att det känns som någon har misshandlat mig 744 gånger i den mörkaste gränden man kan hitta. Saker som jag gör för att hitta tillbaka och fortsätta framåt är att ta stöd från någon person. Be någon att hjälpa dig med dig själv. Du måste se vem du egentligen är och vad ditt mål är. Som de flesta säger så kommer ingen att göra det åt dig, men du kan få hjälp av någon. En person eller personer som får dig att må bra. Fördelen är om det är någon som står dig riktigt nära och har känt dig en längre tid som vet hur du "fungerar" och vet vad du vill.
 
Jag har min familj som jag vet finns där för mig och hjälper mig alla dagar. Sedan har jag det bästa som finns enligt mig, och det är min älskade flickvän som är mitt ständiga stöd, alla tider på dygnet året runt. En person som jag håller riktigt hårt om. Jag har hjälpt henne när hon inte har haft sina bästa dagar och just nu så lutar jag mig mot henne. Du är mer än guld värd ska du veta! Ni kan även följa hennes blogg här om hennes vardagliga liv och även om hennes träning.
 
Dags att trappa upp ett steg med maten och variera tung med lätt träning mycket mer och se om jag återhämtar mig nå bättre. Kör så det ryker alla mina vänner så hörs vi här snart igen, ha det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: