Så, vad är planen?

2014-02-17 @ 16:31:00
Jo det ska jag berätta för er. Just nu så flyter det på rätt bra, träningen går utmärkt som den ska och vikten ökar i bra takt. Inte för sakta och inte för fort. Utvecklingar sker och jag känner mig bra i kroppen och rik på energi. Planeringen håller och mål uppnås precis som jag vill. Vet dock att jag är lite seg på att göra inlägg men jag skriver inlägg när jag känner att jag har något att skriva om. Jag vill inte bara slänga ut något inlägg hit och dit utan jag vill skriva om någonting. Det är varför jag inte skriver jämt och ständigt. Men nu har det vart lite mycket på senaste tiden med extrajobb och även med stora planeringar hit och dit.
 
Men i alla fall så tänkte jag prata lite om planering och dokumentering. Det är själva grunden till allt. Att nå dina mål blir inte lättare utan en planering bara för att du inte orkar göra en. Men för den skull så menar jag inte att det blir lätt heller men du har mer koll på vad du ska och behöver göra. Sätt upp ett eller flera stora mål men även delmål så att du ser att du kommer någon vart och inte står still. Hur ska du göra för att nå ditt stora mål? Vilka delmål måste du uppfylla för att ta dig framåt? Hur ska du göra för att få din drömkropp till beachen? Toppa formen inför en tävling? Eller bara må bättre, genrellt sätt? Lägg upp dina mål, gör en plan och ge dig fan på att du ska ta dig dit på ett eller annat sätt och ingenting får stoppa dig från att nå dit!
 
Fler uppdateringar om min träning kommer att komma inom en snar framtid om hur jag äter, tränar och vilar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: