I'm back!

2014-04-01 @ 19:28:36
Hade lite på känn i måndags förra veckan att det var något på gång. Men jag tränade på som vanligt och det gick bra, dock när jag kom hem så började jag känna mig febrig och sen kom det en förkylning som en ren jävla käftsmäll. Vaknade upp förra tisdagen utan röst och en täppt näsa men ingen feber så det var bara o pallra sig upp och sticka till skolan. Man kan inte mesa för mycket, en liten förkylning är väl inget att gnälla över direkt men det blev en paus från träningen i några dagar. Gick på't igen i lördags och det kändes att jag varit borta ett par dar och att man samlat på sig lite mer vätska, men nu är ordningen återställd och jag känner mig bra i kroppen så det är bara tuta och köra! Fyllde på med lite Omega-3 från Steel och BCAA från Mutant i måndags. Även EAA från Fairing i fredags. Så skåpet är påfyllt och sen var det bara att panga på med träningen igen.
 
Tränade ett pass igår på City Gym i arboga med flickvännen och kontakten i ryggen var förvånansvärt bra. Roddövningar kan man ju inget annat än att avguda! Idag körde jag framsida lår/vader + mage med Paco och det känns fortfarande i skrivande stund kan jag säga. Benpass med högreps är vansinnigt blodigt, redigt med pump ska det va!
 
Har inte uppdaterat på ett tag och det beror på att det jag var förkyld och därav inte blev någon träning. Energin lades på att försöka äta mycket mat och bli frisk! Men det finns inga ursäkter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: